Noutăți din PPC (2): Google Ads și Facebook Ads

Noutăți din PPC (2): Google Ads și Facebook Ads

Vrei să știi noutățile din PPC? Îți prezentăm pe scurt noutățile din Google Ads și Facebook Ads ca să știi ce măsuri să iei din timp.



Noutăți Google Ads


În campaniile de tip Smart din Google Ads se pot adăuga imagini relevante cu produsele pe care le ai, dar și logo-ul magazinului online.


Campaniile de tip Smart pot afișa anunțuri pe Google Search, Google Maps, YouTube, Gmail și site-urile partenere Google. Acestea au ca obiectiv creșterea Profitabilității (a ROI-ului) combinând mai multe tipuri de campanii, respectiv Remarketingul cu campaniile de Shopping, care crează vizualizări de produse atât în rețeaua de Căutare cât și în cea Display.

Ponturi din Google Ads- Noutati Google Ads - agentia de marketing online Maximize


Setând afișarea de imagini și logo-uri, reach-ul și performanțele o să fie maximizate. 


Cum le putem seta? Trebuie doar să urmăm pașii de mai jos:

  1. Accesăm campania Smart din Google Ads
  2. Dăm clic pe butonul Edit din secțiunea Ad text, Images & Landing page
  3. Dăm clic pe secțiunea Images
  4. Încărcăm imagini relevante campaniei și logo-ul magazinului online.


Dar nu uita, că pentru acest tip de campanie din Google Ads trebuie să stabilești:

  • Ce obiective vrei să atingi pentru fiecare tip de audiențe?
  • Care este locul unde vrei să te afișezi?
  • Ce buget îți permiți?
  • Care este costul pentru care vrei să ai rezultate?


Vezi mai multe despre Campaniile Smart Google Ads în articolul Totul despre Campanii Smart Shopping în contul Google Ads.


Noutăți Facebook Ads


După ce s-a observat o maturizare a piețele privind criptomonedele, Meta a anunțat din decembrie 2021 că vor fi mai puține restricții în platformă legate de reclamele pe această nișă.


În mai 2019 Facebook a permis doar câtorva companii de crypto să realizeze reclame. Aceste companii trebuiau să trimită o aplicație care să includă licențele pe care le-au obținut anterior și multe alte informații relevante despre afacere ca să fie eligibile.


Facebook ads reclame crypto - cryptocurrency Noutati Facebook Ads - agentia de marketing online Maximize


Conform CNBC, Meta a redus numărului de licențe de reglementare pe care le acceptă de la 3 la 27. Deși majoritatea companiilor vor avea nevoie în continuare de permisiuni scrise pentru a rula anunțuri legate de criptomonede, această nouă politică de promovare este uriașă pentru domeniul crypto deoarece deschide ușa pentru investitori și afaceri care nu puteau difuza înainte nicio reclamă.


Abonează-te la blog
Te-ai abonat cu succes!
Oops! Something went wrong while submitting the form.