Noutăți din PPC: Google Ads și Facebook Ads

Noutăți din PPC: Google Ads și Facebook Ads

În PPC, ca și în alte domenii apar mereu schimbări așa că îți vom prezenta pe scurt noutățile din Google Ads și Facebook Ads astfel încât și tu să fii informat și să știi ce măsuri să iei.



Noutăți Google Ads


Google a actualizat numele de „Anunțurile Video Discovery pentru Youtube” în „Anunțuri Video în Feed". 


Afectează această schimbare campaniile? 


Această actualizarea a numelui nu afectează funcțiile campaniilor și nici nu trebuie să iei o măsură pentru campaniile pe care le-ai setat deja în contul tău de Google Ads.


Cu Anunțurile Video în Feed poți plasa marca, produsul sau serviciul oferit de către tine însoțit de conținutul YouTube astfel încât să ai parte de o probabilitate mai mare de a fi vizionat de publicul țintă.

Unde apar aceste anunțuri video din Google Ads?


Acestea apar în:

- rezultatele căutării pe YouTube

Rezultatele căutării YouTube
Sursa: Suport Google

- feedul Vizionați în continuare de pe YouTube

Feedul „Vizionați în continuare” de pe YouTube
Sursa: Suport Google

- feedul Acasă (Home) din aplicația YouTube.

Feedul YouTube Acasă
Sursa: Suport Google


De ce să utilizezi acest tip de anunț?

  1. Crești gradul de accesare când publicul țintă caută termeni asemănători sau video-uri similare;
  2. Ai un conținut relevant către utilizatorii activi;
  3. Crește posibilitatea abonării, distribuirii și accesării video-urilor tale.


Noutăți Facebook Ads


În 2021 Facebook a realizat multiple schimbări pentru a reduce pe cât posibil experiențele negative, printre care, cele mai importante au fost:


Februarie

Facebook a realizat noi teste pentru a reduce pe cât posibil conținutul de tip politic din News Feed.


NewsFeed_Faceboo Agentie PPC Agentie Marketing Online Maximize
Sursa: Facebook


News Feed este acea listă de „Povești” din partea de sus a paginii tale de Facebook care se actualizează constant când deschizi sau dai refresh la pagină/aplicație. Fluxul de știri include actualizări de stare, fotografii, videoclipuri, linkuri, activitate în aplicație și aprecieri de la persoane, pagini și grupuri pe care le urmărești pe Facebook.

Martie

Are loc lansarea „Alege cine poate comenta”, „Favorite”, „bara de filtrare a Feed-ului” și extinderea funcției „De ce văd aceasta?” la postările sugerate.


Aprilie

S-au realizat mai multe teste privind includerea de feedback direct de la persoanele care utilizează Facebook privind conținutului pe care doresc să îl vadă mai des și să îl împărtășească prin Share în News Feed

Mai

S-au adăugat noi opțiuni pentru a ascunde contorizarea like-urilor pe Facebook și Instagram. 


August 

S-a realizat primul raport de conținut pentru a ajuta oamenii să-și facă o idee despre ce tip de conținutul din Facebook primește cele mai multe aprecieri, comentarii și redistribuiri. Acest raport se referă la conținutul văzut de cei mai mulți oameni din SUA în News Feed.

Raport Facebook
Sursa: Pixabay


Septembrie

A realizat un ghid pentru Distribuirea conținutului privind tipurile de conținut, comportament problematic și de calitate scăzută despre care se crede că ar trebui să primească o distribuție redusă pe platforma Facebook.


Noiembrie

S-a publicat al doilea Raport privind conținutul pe scară largă și s-au realizat noi modalități de a realiza controale pentru fluxul de știri.


Abonează-te la blog
Te-ai abonat cu succes!
Oops! Something went wrong while submitting the form.