Maximize Setări

Setarea completă a campaniilor Facebook și Google

Primești un cont Facebook Ads sau Google Ads setat complet, exact cum îl facem la agenția de marketing Maximize, gata să îți aducă rezultate.

Îți putem seta un cont PPC, pe Facebook sau pe Google, cu absolut tot ce ai nevoie pentru a te promova cu succes, pe care să îl administrezi singur.


Citește în continuare ce presupune acest serviciu din partea noastră.


Setarea campaniilor este personalizată pentru afacerea ta


Afacerea ta este unică, de aceea campaniile vor fi setate cu respectarea specificului afacerii tale. Fie că este vorba de un magazin online sau de o afacere din servicii, la agenția Maximize avem know-how-ul de a personaliza fiecare element dintr-un cont pe particularitățile fiecărui client.


Avem experiență cu zeci de conturi diferite, din zeci de nișe diferite. Știm cum să setăm campaniile pentru un magazin care vinde tricouri vs. unul care vinde piane, sau cum să setăm campaniile pentru o firmă care scrie proiecte de fonduri europene vs. o sală de sport.


Adaptarea în funcție de contextul clientului este unul din avantajele noastre competitive pe care ți-l punem la dispoziție prin acest serviciu.


Ne ocupăm și de partea tehnică


Performanța campaniilor de conversii depinde de calitatea datelor, care depinde de calitatea trackingului (Pixel, Analytics, etc.). 


În activitatea noastră rezolvăm câteva probleme tehnice de urmărire a conversiilor în fiecare lună, deci avem experiența necesară. Te putem ajuta cu diagnosticarea oricăror probleme și cu remedierea lor, prin discuții cu programatorul tău. 


Vei avea un cont complet pus la punct, gata să îți aducă rezultate


Setarea campaniilor este jumătate din succesul promovării. Ce structură dai contului determină cât de ușor este să îl administrezi ulterior, și câte oportunități de creștere vei putea avea pe viitor. 


Recomandăm setarea tuturor tipurilor de campanii și de anunțuri relevante afacerii tale. Chiar dacă nu le folosești din prima, ci etapizat, când va fi nevoie vei avea la dispoziție resurse pe care le poți activa cu câteva clicuri.


Suntem flexibili cu ceea ce setăm pentru tine


Poate ai deja un cont activ și ai nevoie doar de o setare punctuală, de exemplu anumite campanii, sau anunțuri noi - te putem ajuta și cu acestea. 


Serviciul de setare este făcut să fie modular, pentru a oferi fiecărui client exact ceea ce are nevoie.


Setările principale pentru Ecommerce


Pe Facebook Ads cele mai importante elemente pe care le setăm sunt:

  • Pixel, Catalog de produse;
  • Campanii de Achiziție (persoane care nu au fost pe site), Remarketing (persoane care au fost dar nu au cumpărat) și Retenție (persoane care au cumpărat și de la care mai dorim o vânzare);
  • Anunțuri dinamice, colecții, imagine /video sau postări, în funcție de specificul magazinului;
  • Audiențe targetate sau generale, în funcție de specificul magazinului

Pe Google Ads cele mai importante elemente pe care le setăm sunt:

  • Merchant Center, feedul (lista) de produse;
  • Campanii Shopping, Smart sau clasice, după caz;
  • Campanii Dynamic Search Ads;
  • Campanii Search axate după categoriile de produse sau după branduri;
  • Campanii Display și YouTube, după caz.
  • Cuvinte cheie axate pe produse
  • Cuvinte cheie negative de toate tipurile (generale, branduri pe care nu le avem, etc.);
  • Anunțuri axate pe achiziție
  • Audiențe axate pe achiziție

Pe lângă acestea, după caz, putem face orice alte setări necesare contului tău PPC.


Setări specifice pentru generarea de lead-uri


Pe Facebook Ads cele mai importante elemente pe care le setăm sunt:

  • Pixelul cu toate eventurile necesare;
  • Campanii dedicate fiecărei etape din funnel (pâlnia de vânzare): Awareness, Consideration, Action;
  • Anunțuri imagine /video sau postări, cu copywriting (texte) axat pe conversie
  • Audiențe targetate sau generale, în funcție de specificul magazinului, de abordat cu mesaje personalizate;

Pe Google Ads cele mai importante elemente pe care le setăm sunt:

  • Campanii Search axate pe serviciile oferite
  • Campanii Display și YouTube, după caz.
  • Cuvinte cheie axate pe conversii
  • Cuvinte cheie negative de toate tipurile (generale, servicii pe care nu le avem, etc.);
  • Anunțuri axate pe conversii
  • Audiențe axate pe conversii

Pe lângă acestea, după caz, putem face orice alte setări necesare contului tău PPC.


Interesat de o discuție?


Îți putem seta un cont Facebook Ads sau Google Ads complet, cu tot ceea ce are nevoie pentru a-ți aduce conversii. Dacă ești interesat te rugăm să ne contactezi.


Mulțumim și spor la conversii!