Am dat refresh la brand-ul agenției de marketing online Maximize
Avem un anunț de făcut, un proiect la care am lucrat foarte mult în ultimele luni!
Ne bucurăm să anunțăm că am finalizat procesul de rebranding, și că de acum avem o nouă identitate vizuală.
De la început ne-am simțit diferiți, încrezători și unici, astfel am dorit un nou brand care să ne exprime mai bine personalitatea și ambiția.
De ce am dorit această schimbare?
În ultima perioadă am evoluat mult, pe toate planurile. Am dorit să ne îmbunătățim și imaginea, să o aducem în rând cu celelalte activități ale agenției de marketing online.
Ce este nou?
Am dezvoltat un nou site
Ne-am dorit ca experiența fiecărui vizitator să fie cât mai plăcută, atât din punct de vedere tehnic, cât și din punct de vedere al conținutului pe care îl poate consuma pe site-ul nostru.
Am lucrat mult la performanța site-ului. Ne-am axat pe o mai mare viteză de încărcare a paginilor, o mai bună vizibilitate a informațiilor pe toate device-urile, și pe un design cât mai intuitiv pentru utilizator.
Așa era:
În plus, dorim o mai bună comunicare și reprezentare a activității noastre, pentru care am adus următoarele îmbunătățiri la conținut:
- Servicii oferite au acum detalii multiple pentru o mai bună înțelegere și transparență;
- Rezultatele pe care le-am adus și le aducem clienților noștri, inclusiv ce spun clienții despre noi, sunt comunicate mai proeminent;
- Informațiile despre noi sunt acum complete: cum lucrăm, ce ne diferențiază, cultura organizațională, misiunea, viziunea și valorile, echipa Maximize, povestea noastră, etc.
Am creat un nou logo
Noul logo consolidează imaginea pe care dorim să o arătăm și, sperăm, că și exprimă încrederea viitorilor clienți. Acesta este compus dintr-un simbol și text.
Așa era:
Așa este acum:
Simbolul are multiple semnificații, și anume: un grafic cu diferite variabile, dar în creștere, o săgeată, litera M etc.
Textul este denumirea agenției de marketing online. Fontul folosit este Axiforma Bold, cu un format optimizat, ajustându-se spațiile și grosimea literelor astfel încât să fie clar și de impact. Spre exemplu, litera „M” este customizată având colțul central rotunjit, litera „e” din final este ușor înclinată, toate pentru a echilibra textul și imaginea de ansamblu.
Dorim în acest fel să comunicăm și faptul că logo-ul este de acum o marcă înregistrată la OSIM, având în final simbolul „R”.
Am ales noi elementele tipografice
Fontul principal pe care îl folosim în text este tot Axiforma. Îl folosim în toate variantele sale (bold, italic, underline), pentru toate titlurile și conținutul de pe site sau din elementele vizuale (bannere, imagini, reclame etc).
Fontul secundar este Suisse Int'l Mono. Pe acesta îl folosim doar pentru linkuri. Prezența unui font secundar creează un contrast cu fontul principal, dar și un echilibru, care face aspectul site-ului mai interesant.
Avem noi elementele grafice
Aceste elemente grafice, forme esențiale sunt utilizate pentru construirea mai clară a comunicării online și offline. Prin aceste elemente dorim să exprimăm liber și cât mai sugestiv emoții pozitive.
Avem o colecție de mâini care exprimă simboluri pozitive, pe care le folosim preponderent pentru a identifica și diferenția serviciile noastre:
De asemenea avem o colecție de forme, pe care le folosim pentru a da un plus de culoare și pozitivitate conținutului de pe site:
Cu noile elemente grafice pe care le avem la dispoziție vom crea o multitudine de imagini, ilustrații, chiar și animații astfel încât să expunem emoțiile, trăirile, cuvintele pozitive într-un mod cât mai creativ.
Avem o nouă paletă de culori
Este realizată din 7 culori, una de bază (principală), iar restul secundare. Această paletă a fost realizată pentru a acoperi o gamă largă, variată dar consecventă de culori. Am dorit culori vesele, care să meargă bine împreună, dar care să nu fie țipătoare.
Cum credem că ne ajută această schimbare?
Credem că ne va diferenția față de toate celelalte agenții de pe piață, într-un mod pozitiv și remarcabil.
Suntem entuziasmați să începem acest nou capitol al dezvoltării noastre cu ajutorul unui brand proaspăt, unic și energic!
Mulțumim și spor la conversii!