Ce ne diferențiază?

La Maximize avem ambiția de a optimiza Google Ads și Facebook Ads mai bine decât oricare altă agenție din România. Vrem ca o colaborare cu agenția de marketing online Maximize să fie un avantaj competitiv pentru clienții noștri.


PRINCIPII

Suntem plătiți pe rezultate

Preferăm să fim plătiți pentru rezultatele pe care le aducem, printr-un onorariu de succes.

Motivul principal este că ne aliniază interesele. Clienții vor mai multe vânzări și lead-uri, noi vrem mai multe vânzări și lead-uri.

Onorariul de succes ne motivează să muncim mai mult decât alte agenții la conturile tale, ca să maximizăm veniturile (din ecommerce) sau numărul lead-uri. Și ne motivează să reducem costul cu campaniile neprofitabile, pentru că onorariul nostru nu depinde de cost.

Din câte știm suntem singura agenție din România care lucrează în acest fel.

Avem anumite condiții pentru a lucra pe un onorariu de succes, discutate după caz în momentul cererii de ofertă.

Onorariul fix este avantajos în contextul unui proiect foarte bine delimitat, de X ore pe lună, nu mai mult, nu mai puțin. Avem și această variantă de colaborare, de asemenea de discutat după caz.

Onorariul ca procent din bugetul cheltuit ni se pare cel mai problematic, cu excepția cazului în care campaniile sunt de brand awareness.

În cazul unor campanii axate pe brand awareness, care au un buget fix care nu trebuie optimizat, ci cheltuit complet, acolo procentul din buget este un mod de plată natural și practicat de mult timp.

Dar în cazul campaniilor orientate spre performanță (conversii), care necesită și reducerea de costuri ca măsură de optimizare, apare o problemă, un conflict de interese. Nu cunoaștem nicio agenție care să vrea să fie atât de eficientă cu reducerea costurilor în conturile administrate încât să își reducă și singură onorariile cu 20% sau cu 50%.

Credem că onorariul de succes este cel mai eficient mod de colaborare și de a aduce rezultate.

Putem colabora și pe un onorariu fix

Onorariul fix este avantajos în contextul unui proiect bine delimitat, de X ore pe lună. Avem și această variantă de colaborare, care are avantajele ei.

Onorariul ca procent din bugetul cheltuit ni se pare cel mai problematic, cu excepția cazului în care campaniile sunt de brand awareness.

În cazul unor campanii axate pe brand awareness, care au un buget fix care nu trebuie optimizat, ci cheltuit complet, acolo procentul din buget este un mod de plată natural și practicat de mult timp.

Dar în cazul campaniilor orientate spre performanță (conversii), care necesită și reducerea de costuri ca măsură de optimizare, apare o problemă, un conflict de interese. Nu cunoaștem nicio agenție care să vrea să fie atât de eficientă cu reducerea costurilor în conturile administrate încât să își reducă și singură onorariile cu 20% sau cu 50%. De aceea nu practicăm acest tip de onorariu decât pentru campanii de brand awareness.

Credem că onorariul de succes este cel mai eficient mod de colaborare și de a aduce rezultate, dar suntem flexibili. Totuși suntem flexibili și putem discuta în momentul cererii de ofertă care variantă este cea mai potrivită.

Ne plătim singuri onorariul din îmbunătățirile pe care le aducem

Ne preocupă ca orice client să își recupereze investiția cu noi dintr-o combinație de creștere a conversiilor și de reducere a costurilor. Lucrăm cu prioritate la acest obiectiv, toată activitatea din prima lună fiind axată pe acțiunile cu cel mai mare impact în cont.

În unele cazuri, clienții și-au recuperat investiția cu noi numai din creșterea conversiilor pe care am adus-o, reducerea costurilor venind ca un bonus pentru client. Dar în general recuperarea investiției cu noi vine din această combinație de creștere a vânzărilor și reducere a costurilor pe care căutăm să o realizăm repede în fiecare cont nou preluat.

Acestea sunt principiile după care lucrăm - plata pe rezultate și acoperirea onorariului nostru din optimizarea contului.

În cele ce urmează vom prezenta toate celelalte aspecte importante care țin de colaborarea cu un client, care te pot interesa dacă te gândești să lucrezi cu noi.

Comunicăm des legat de rezultatele din campanii și acțiunile pe care le facem

Comunicarea este un factor important în orice relație de succes, de aceea punem preț pe comunicare în relația cu clienții.

Răspundem repede la mesaje, oferim consiliere pe teme de PPC (dar și de marketing online în general), decidem împreună cele mai bune acțiuni de făcut și raportăm statusul implementării lor.

De asemenea cerem feedback periodic de la clienții noștri pe care îl discutăm intern pentru a lua măsuri de îmbunătățire a activității.

Dacă ești interesat de o discuție te invităm să ne contactezi.

Mulțumim și spor la optimizări!