Te invităm să ne cunoști pe cei care formăm agenția Maximize. Suntem o echipă de oameni motivați să ne dezvoltăm profesional și să aducem clienților rezultatele pe care și le doresc.
Mihai are 19 ani experiență în marketing și vânzări, începând în 2004, când a făcut prima sa campanie de marketing direct (scrisori de vânzări) pentru afacerea familiei. De 9 ani promovează afaceri online prin PPC, domeniu în care a acumulat peste 11,000 de ore de experiență.
Alex are o experiență de peste 9 ani în publicitate, axându-se pe mai multe direcții, de la strategie de brand la vânzări. La Maximize contribuie la creșterea agenției prin gestionarea întregului proces de vânzare.
Andreea a studiat Facultatea de Comunicare și Relații Publice. La Maximize își asumă responsabilitatea pentru aspectele operaționale, concentrându-se în principal pe activități de recrutare, aspectele legale și financiare ale agenției.
Kinga a studiat informatică economică și marketing. La Maximize este Head of PPC, echipă care aduce conversii de peste 2,500,000 de lei pe lună clienților agenției. De asemena consiliază clienții cu privire la tot ce ține de Facebook Ads, de la implementarea tehnică a Pixelului până la strategia de promovare potrivită nișei lor.
Cu o experiență de aproape 5 ani pe Facebook Ads, Mihai s-a specializat în crearea de campanii de vânzări pentru magazine online. Studiile în Arte Plastice, pasiunea pentru copywriting și cunoștințele tehnice de Facebook Ads reprezintă rețeta lui de succes în conceperea de campanii performante și atingerea targetelor asumate pentru orice tip de magazin online.
Cristian și-a descoperit pasiunea pentru Marketing în liceu, aceasta purtându-l și în incinta facultății unde a studiat în același domeniu. Primul contact cu PPC-ul, prin intermediul unui internship, a fost „dragoste la prima vedere”. Pentru el țelul profesional principal este acela de a aduce conversii și de a scala vânzările business-urilor pe care le are în portofoliu, printr-o viziune pe termen lung a campaniilor și abilitatea de a se adapta la piață.
Chiar dacă a început facultatea de Inginerie și Știința Calculatoarelor, Dragoș a decis că Marketingul este mai potrivit firii sale creative și analitice. Astfel a urmat și Facultatea de Marketing. În 2018 a interacționat pentru prima oară cu promovarea în Google Ads, iar de aici a început o pregătire continuă și amănunțită în domeniul PPC, administrând multiple conturi, din nișe diverse.