În marketingul online campaniile, reclamele și audiențele sunt doar mijloace, nu un scop în sine. Sunt mijloace pentru a atinge un obiectiv financiar al celui care se promovează. Deci scopul marketingului online este generarea de vânzări și de profit într-o afacere.
La Maximize am creat un mod de lucru care are acest obiectiv al clienților noștri ca o stea a nordului. Tot ceea ce facem este pentru a crește vânzările și profitul clienților noștri.
Realizăm asta prin mai multe metode. Una este a folosi proceduri în tot ceea ce facem în conturile clienților noștri. Procedurile ne permit să reținem bunele practici și să nu omitem nimic în activitate, deci să reducem erorile.
Apropos de bune practici, lucrăm atât pe baza unor principii care sunt și vor rămâne adevărate oricât timp va exista marketing, cât și pe baza ultimelor noutăți despre care ne documentăm zilnic. Deci împletim în activitatea noastră ceea ce știm că merge cu tehnici noi care merită testate.
Avem un sistem riguros de training prin care specialistul trece înainte de a i se aloca un client. Odată alocat un client, specialistul îi acordă tot timpul de care are nevoie pentru a-i maximiza vânzările. La Maximzie nu credem într-o abordare de volum pentru că ea nu poate produce rezultate. Credem într-o colaborare strânsă între câțiva clienți și un specialist, pentru ca acesta să le poată cunoaște afacerile în profunzime și să îi ajute să crească.
Importantă este și raportarea, atât a rezultatelor cât și a activității din cont. Raportarea se realizează printr-o comunicare transparentă a tot ceea ce facem pentru clienții noștri, atât pe parcursul lunii cât și după încheierea fiecărei luni.
În cadrul întregii agenții avem câteva zeci de mii de ore de experiență, cumulate, în marketing online și în lucrul cu clienți. Datorită acestora știm cum să procedăm pentru a aduce rezultatele de care clienții noștri au nevoie dar și cum să avem grijă de ei, ca ei să fie mulțumiți de relația cu noi.
„Foarte multumit de colaborarea cu Maximize.
Am gasit OAMENI prima dată și apoi profesioniști cu rezultate foarte bune.”
„Am aflat de Maximize dintr-un Google ad – o metodă tare mișto, având în vedere că publicitatea e treaba lor, haha!
Ce m-a impresionat cel mai mult pe site a fost transparența în colaborare, exact ce s-a întâmplat și la proiectul nostru. Sunt profesioniști, dar super relaxați și prietenoși, mereu pregătiți să mă ajute cu explicații clare și idei cool.
Recomand cu încredere!”
„Maximize a fost mai mult decat o agenție, a fost un partener de business cu care am discutat și stabilit obiective clare.
Un aspect remarcabil a fost comunicarea lor exemplară. La fiecare pas, am fost ținuți la curent, iar toate întrebările și preocupările noastre au fost tratate cu promptitudine și claritate.
Recomand cu încredere.”
„Mulțumesc echipei Maximize pentru profesionalismul și seriozitatea de care au dat dovadă în cei aproape 3 ani de colaborare!
Tot timpul au grijă la cerințele clientului și sunt foarte precauți cu bugetul cheltuit în raport cu ROAS. Am avut perioade foarte bune dar din păcate în nișa noastră de vânzare (haine outlet) rezultatele țin foarte mult de produsele pe care le avem.
Recomand Maximize!”
Plata pe rezultate (alinierea intereselor), comunicarea în timp real, echipă formată din seniori cu experiență (la Maximize nu vei lucra cu juniori), metodele proprii de scalare conturi și de lucru în general.
Nimeni nu poate garanta rezultate specifice. Totuși, la Maximize putem garanta următoarele: că vom depune un efort specializat de creștere a vânzărilor afacerii tale din campanii online, că vom comunic în timp real și că vei lucra cu o echipă de oameni cu experiență.
Foarte probabil, da!
Toate datele noastre de identificare, inclusiv CUI-ul agenției, sunt publicate pe pagina de contact.Suntem pe piață din 2014. Proiectele la care am lucrat sunt disponibile pe pagina de clienți.
Pentru că, prin faptul că lucrăm pe rezultate și nu pe buget, interesele noastre sunt aliniate. Acest lucru ne motivează pur și simplu să-ți oferim mai multe resurse decât alte agenții.
La noi specialiștii au bonus din performanța pe care ți-o aduc. Alte agenții își cresc vânzările nu alocând mai mult timp clienților, ci pur și simplu încărcând specialiștii cu mai multe conturi de gestionat.
Noi nu avem niciun interes să umflăm bugetul cheltuit (deci banii pe care-i plătești către Facebook sau Google), nu avem nimic de câștigat din asta.
Rolul nostru nu este să aplicăm o rețetă standard, ci să identificăm algoritmul unic al contului tău publicitar. Prin activitatea noastră identificăm acel algoritm de scalare unic ție și îl îmbunătățim constant pe parcursul unor ani de zile de colaborare.
În linii mari pornim de la auditul contului, care ne arată ce merge și ce nu, inclusiv din punct de vedere tehnic. Auditul do strategia și lista de acțiuni de implementat.
Apoi trecem la rezolvarea problemelor tehnice care țin de Pixel, de codurile Google Ads sau Analytics, de feed-uri de produse și de alte setări.
Între timp discutăm cu tine despre oferta ta și nișa ta. Care produse merg și care nu și de ce? Ce fac concurenții? Ce planuri de viitor ai? Ce oferte putem face? Și așa mai departe. Odată ce avem această informație trecem la setarea campaniilor și la optimizarea lor.
În tot acest timp te anunțăm ce facem și îți cerem părerea, coordonarea dintre noi și tine este esențială. După ce ne sincronizăm trecem la implementare.
De obicei în câteva săptămâni.
În primul rând prin faptul că nefiind plătiți la procent din buget, nu ne motivezi în niciun fel să-l creștem. Noi nu am avea niciun beneficiu dacă tu ai un buget prea mare.
În al doilea rând noi stabilim împreună la început un target de ROAS, sau de retur al investiției în reclame, pe care încercăm să îl respectăm în activitatea de optimizare. Nu putem garanta respectarea lui din aceleași motive pentru care nu putem garanta un rezultat specific, anume factorii din afara controlului nostru, dar te asigurăm că facem tot ce putem ca să nu depășim targetul tău ROAS.
Comunicarea este unul din factorii care ne diferențiază de alte agenții. La Maximize nu va lua două zile să ți se răspundă la mesaj și o săptămână să îl implementăm. La Maximize răspundem repede mesajelor, uneori în câteva minute, adesea în una sau două ore. Implementarea se face de obicei în o zi lucrătoare sau cel mult două.