Cultura Maximize

Prioritatea noastră este să aducem rezultatele dorite de clienți în conturile lor de PPC. În continuare vei afla ce ne diferențiază de alții și cum suntem organizați intern pentru a oferi o experiență de calitate fiecărui client.
Separăm clar timpul liber de muncă

Pe lângă sănătate, timpul este cel mai valoros bun pe care îl avem. De aceea timpul liber este respectat și chiar încurajat în agenția noastră.

Nu cerem ore suplimentare sau lucru în weekend. Credem că a avea un număr mare de ore suplimentare nu este un semn de productivitate, ci de suprasolicitare, de aceea urmărim să avem un număr echilibrat de conturi alocate fiecărui specialist.

Avem o mentalitate diferită privind alocarea timpului specialiștilor

Nu dorim să ocupăm fiecare oră a specialistului cu taskuri din conturi. Nu avem 30 de conturi pe persoană. Avem un număr rezonabil de conturi, de care specialistul se poate ocupa profesionist.

În timpul în care nu se ocupă de conturi specialistul poate să facă și alte activități în agenție, cum ar fi comunicarea sau implementarea unor proiecte individuale de îmbunătățire a activității.

Încurajăm proiectele individuale din cadrul agenției

Este important să avem o activitate variată, nu monotonă. De aceea la agenția de marketing Maximize încurajăm implementarea de proiecte individuale, cu cât mai ambițioase cu atât mai bine. De exemplu, un proiect personal de îmbunătățire a activității poate fi:

  • Organizarea unui sistem de optimizare a anunțurilor în toate conturile,
  • Organizarea unui mod de a experimenta noi tehnici de creștere a conversiilor pe Facebook Ads
  • O procedură pentru a avea acces și a implementa repede Beta-urile din Google Ads.

Orice aduce o îmbunătățire activității agenției poate fi un proiect personal implementat de un specialist, care îi va oferi o satisfacție profesională sporită și care va avea impact pozitiv asupra activității agenției.

O altă activitate importantă este comunicarea.

Încurajăm crearea de branduri individuale prin comunicare

Orice coleg care dorește poate redacta articole în care să prezinte ceea ce a realizat sau a învățat. Articolele sunt publicate pe blogul agenției și pe canalele de Social Media.

Această activitate aduce mai multe beneficii, cum ar fi clarificarea ideilor despre o anumită temă, dezvoltarea abilităților de comunicare (în general, nu doar în scris) a fiecărei persoane, contribuția la educarea pieței prin propriul know-how și contribuția la o bună imagine a agenției prin articole cu o calitate ridicată a informației.

Aceste proiecte fac munca mai interesantă și sunt apreciate de echipă, de aceea continuăm să le dezvoltăm.

Promovarea se realizează pe merit

Preferăm să promovăm intern oricând este posibil. Este corect față de colegii care se dedică și este bine și pentru agenție deoarece dovada competenței pe funcție este clară.

Trainingul este cuprinzător, atât tehnic cât și general

Pentru fiecare etapă profesională a unui angajat am dezvoltat traininguri cuprinzătoare pentru a ne asigura că persoana care ocupă funcția respectivă va face față cu succes cerințelor.

Prin traininguri cuprinzătoare ne referim atât la acea pregătire tehnică, de PPC, cât și la acea pregătire generală, privind:

  • Time management și prioritizare
  • Project management, pentru acțiuni complexe
  • Task management
  • Comunicare internă și cu clienții, etc.

Trainingurile tehnice legate de PPC sunt variate și acoperă toate temele de interes, setări, optimizări, principii de acțiune, rezolvarea de probleme tehnice, situații specifice unor clienți anume, etc.

Ajutăm fiecare coleg să aibă succes profesional

Fiecare persoană care lucrează la agenția Maximize are parte de mentorat profesional. Acest mentorat este axat pe transferul de know-how prin dezbateri pe cazuri concrete de optimizare (sau alte acțiuni). Este practic, nu teoretic.

În timp am observat că mentoratul dezvoltă frumos (și repede) abilitățile tuturor colegilor de a evalua corect situațiile cu care se confruntă, de a decide cele mai bune acțiuni, și de a le implementa eficient.

Cu alte cuvinte, de a deveni buni profesioniști.

Mediul de lucru este prietenos

Ne oferim ajutorul unii altora, ne consiliem, discutăm cazurile cu care ne confruntăm. Este foarte satisfăcător să colaborezi cu persoane competente, pe care le respecți și care te ajută atunci când ai nevoie.

La agenția PPC Maximize păstrarea acestei culturi organizaționale este o prioritate.

Munca se desfășoară de pe echipamentele de lucru ale agenției

Nu lucrăm de pe laptopul personal. Fiecare specialist are laptop și telefon de la agenție, cu care se conectează la conturile clienților și prin care discută cu clienții. Motivul principal este siguranța datelor clienților.

Un alt motiv ține de echilibrul între muncă și viața personală. La 18:00 închidem telefonul și laptopul și ne continuăm ziua conform propriului program.

Lucrăm remote

Important de menționat, în prezent lucrăm remote.

Nu știm acum dacă și cum ne vom întoarce la birouri. Probabil că vom avea o abordare hibridă, cu timp de lucru și de acasă, și de la birou, după cum va dori fiecare.

SALARIZARE ȘI BENEFICII

Orice relație profesională ar trebui să funcționeze pe un principiu al reciprocității care să ducă la un mediu meritocratic. La agenția Maximize am implementat un sistem de compensare care încurajează performanța și meritocrația.

Politica salarială

Pornim cu salarii peste media pieței. În funcție de performanța individuală, salariile cresc pe măsura contribuției și a realizărilor.

Anual facem creșteri salariale la toate persoanele din agenție, cu mai mult decât rata inflației, pentru a ne asigura că nimeni nu pierde din puterea de cumpărare.

Beneficii extrasalariale

Acestea sunt o parte importantă din pachetul de compensare și cuprind următoarele:

  • Spor de telemuncă la valoare maximală;
  • Bonuri de masă la valoare maximală pentru fiecare zi lucrată;
  • Primă de Crăciun;
  • Bonusuri pentru performanță deosebită, acordate după caz;
  • Zi liberă cu ocazia zilei de naștere.

Pe măsură ce vom crește vom adăuga la beneficiile acordate echipei.

DESFĂȘURAREA ACTIVITĂȚII


Cum ar arăta o zi normală de lucru la agenția de marketing online Maximize? Îți prezentăm în cele ce urmează.

Începem ziua cu prioritățile

Adică optimizările zilnice și comunicarea cu fiecare client. Apoi putem trece la taskurile clienților care sunt urgente.

Un lucru care apare des în discuții este dacă specialiștii comunică direct cu clienții. Răspunsul este da, la agenția Maximize comunicarea este directă, nu printr-un account manager sau relationship manager.

Lucrăm la proiectele individuale sau la articole

Nu în fiecare zi, dar în majoritatea zilelor, va fi timp (rezervat dinainte) pentru lucrul la proiectul personal sau la articol.

Proiectul poate fi, să zicem, un manual de optimizare a Smart Shopping sau când să folosim CBO (Campaign Budget Optimisation) pe Facebook Ads. Articolul poate fi despre orice decidem că merită comunicat.

Posibil să avem ședințe...

...dar nu foarte des. Nu ne place să ne lungim în discuții care nu duc nicăieri. Ne place să comunicăm scurt și la obiect, eficient și clar.

Închidem ziua și ne vedem de timpul personal

La 18:00 am încheiat programul și nu ne deranjează nimeni. Ne simțim bine pentru că am avut o zi productivă.

CE SPUN COLEGII DESPRE LUCRUL LA MAXIMIZE

„Când am început colaborarea cu Maximize am fost întâmpinat de un colectiv foarte primitor și prietenos, niște oameni de la care am reușit să învăț multe lucruri noi și de la care, cu siguranță, voi mai învăța destule.

Colaborarea cu clienții este foarte transparentă și directă. Sper să avem o colaborare lungă și prolifică.”

- Dragoș Chifor, Specialist Google Ads

***

„La Maximize crești într-un an cât alții în 7 :)

Ești ascultat, ai libertatea să vii cu idei pe care să le pui în practică, inițiativele sunt foarte apreciate și răsplătite.

Suntem într-o continuă dezvoltare, iar diversitatea clienților face ca fiecare zi să vină cu ceva nou.”

- Anca Adochiței, Specialist Copywriting șI FACEBOOK Ads

***

„Ce mi-am dorit eu de la un loc de muncă ideal?

Un conducător uman, care să nu uite că am și o viață personală, concentrat pe evoluție, care apreciază dialogul și feedback-ul constructiv, în urma căruia să vină și cu acțiuni concrete.

Un mediu de lucru flexibil, în care să fiu întrebată dacă vreau sau dacă pot, fără stresul termenelor limite, de genul «trebuia făcut ieri».

Șanse de promovare și dezvoltare profesională, libertate de decizie.

Resursa de învățare.

Colectiv prietenos, receptiv și solidar.

Cam așa este Maximize.”

- Rebeca Comănescu, SPECIALIST OPERAȚIUNI

***

„Maximize este agenția unde ai ocazia să îți construiești cariera în marketing online pe baze solide.

Mediul dinamic și diversitatea taskurilor ne ajută să ne dezvoltăm în fiecare zi atât personal, cât și profesional. Inițiativele noi sunt încurajate și susținute de o echipă foarte bine pregătită, gata să ajute oricând la atingerea obiectivelor.

La Maximize poți să îți atingi obiectivele și să îți pui ideile în practică.”

- Kinga Kőszegi, TEAM LEADER Facebook Ads

***

„La Maximize am găsit deschidere către noutate, către optimizarea muncii și, cel mai important, către comunicare. Toate ideile sunt bine venite, ele se discută și se implementează printr-un plan bine pus la punct.

Este un mediu propice pentru dezvoltare profesională în cadrul unei echipe ambițioase cu personal specializat.

Suntem încurajați constant să venim cu propuneri. Acest lucru ne arată că suntem apreciați, iar efortul nostru contează în implementarea proiectelor și succesul companiei.”

- Mihaela Roibu, Specialist Marketing

***

„Dacă îți dorești să faci parte dintr-o echipă care ajută afacerile online să crească prin campanii PPC, Maximize e locul potrivit!

De când fac parte din echipă mi-am mărit substanțial bagajul de cunoștințe, am ajutat clienții să își crească afacerile în online și am cunoscut oameni minunați alături de care e o plăcere să lucrezi.”

- Mihai Sabou, Specialist SENIOR Facebook Ads


***

„Ce îmi place cel mai mult la mediul de lucru din Maximize este că am reușit să devenim o echipă frumoasă, de profesioniști, care ne ajutăm reciproc.

Dezbatem cazurile cu care ne confruntăm și găsim soluții împreună, discutăm de cum putem îmbunătăți rezultatele clienților, ne dezvoltăm și devenim profesioniști mai buni - dar punem și meme pe Slack :)


Mă bucur să văd că echipa este mulțumită și că are parte de creșterea pe care și-o dorește - doar așa va putea crește și Maximize.”

- Mihai Șoșa, CEO Maximize