La Maximize am reușit să creăm un mediu de lucru primitor, în care să ne simțim bine, să ne simțim apreciați, ascultați, dar și un mediu profesionist, în care să creștem profesional.
La Maximize reușim să învățăm și să practicăm un marketing online atât profund, cunoscând în detaliu cum să aducem rezultate pe fiecare platformă de promovare în parte, cât și cuprinzător, lucrând în toate domeniile marketingului online, fie că vorbim de PPC, de Email Marketing, de creație, de Social Media, de SEO, etc.
Este un mediu în care dacă ai o dificultate vei primi ajutor imediat de la ceilalți colegi.
Pentru mine ca CEO este important ca fiecare membru al echipei să fie auzit, de aceea avem sesiuni de feedback trimestriale, în care discutăm deschis despre oportunități și probleme și găsim împreună soluții de a le depăși.
Un alt aspect important este respectul pe care îl avem la Maximize pentru timpul liber al fiecăruia dintre noi. Nu cred în statul peste program, de fapt îl descurajez. Muncim doar de pe echipamentele agenției, așa că atunci când am închis laptopul ne-am deconectat cu totul de la muncă.
Trainingul este cuprinzător, atât cel tehnic, care se referă la tehnici de marketing și la platformele de marketing în sine, cât și cel general, care se referă la comunicare profesionistă cu clienții, la organizarea eficientă a activității, ș.a.m.d. Deci lucrând la Maximize vei deveni un profesionist mai bun din toate punctele de vedere.
Dacă ți-ar plăcea să te dezvolți într-un astfel de mediu te invit să urmărești pagina de cariere a agenției și să aplici la următorul post care te interesează.
„Foarte multumit de colaborarea cu Maximize.
Am gasit OAMENI prima dată și apoi profesioniști cu rezultate foarte bune.”
„Am aflat de Maximize dintr-un Google ad – o metodă tare mișto, având în vedere că publicitatea e treaba lor, haha!
Ce m-a impresionat cel mai mult pe site a fost transparența în colaborare, exact ce s-a întâmplat și la proiectul nostru. Sunt profesioniști, dar super relaxați și prietenoși, mereu pregătiți să mă ajute cu explicații clare și idei cool.
Recomand cu încredere!”
„Maximize a fost mai mult decat o agenție, a fost un partener de business cu care am discutat și stabilit obiective clare.
Un aspect remarcabil a fost comunicarea lor exemplară. La fiecare pas, am fost ținuți la curent, iar toate întrebările și preocupările noastre au fost tratate cu promptitudine și claritate.
Recomand cu încredere.”
„Mulțumesc echipei Maximize pentru profesionalismul și seriozitatea de care au dat dovadă în cei aproape 3 ani de colaborare!
Tot timpul au grijă la cerințele clientului și sunt foarte precauți cu bugetul cheltuit în raport cu ROAS. Am avut perioade foarte bune dar din păcate în nișa noastră de vânzare (haine outlet) rezultatele țin foarte mult de produsele pe care le avem.
Recomand Maximize!”
Plata pe rezultate (alinierea intereselor), comunicarea în timp real, echipă formată din seniori cu experiență (la Maximize nu vei lucra cu juniori), metodele proprii de scalare conturi și de lucru în general.
Nimeni nu poate garanta rezultate specifice. Totuși, la Maximize putem garanta următoarele: că vom depune un efort specializat de creștere a vânzărilor afacerii tale din campanii online, că vom comunic în timp real și că vei lucra cu o echipă de oameni cu experiență.
Foarte probabil, da!
Toate datele noastre de identificare, inclusiv CUI-ul agenției, sunt publicate pe pagina de contact.Suntem pe piață din 2014. Proiectele la care am lucrat sunt disponibile pe pagina de clienți.
Pentru că, prin faptul că lucrăm pe rezultate și nu pe buget, interesele noastre sunt aliniate. Acest lucru ne motivează pur și simplu să-ți oferim mai multe resurse decât alte agenții.
La noi specialiștii au bonus din performanța pe care ți-o aduc. Alte agenții își cresc vânzările nu alocând mai mult timp clienților, ci pur și simplu încărcând specialiștii cu mai multe conturi de gestionat.
Noi nu avem niciun interes să umflăm bugetul cheltuit (deci banii pe care-i plătești către Facebook sau Google), nu avem nimic de câștigat din asta.
Rolul nostru nu este să aplicăm o rețetă standard, ci să identificăm algoritmul unic al contului tău publicitar. Prin activitatea noastră identificăm acel algoritm de scalare unic ție și îl îmbunătățim constant pe parcursul unor ani de zile de colaborare.
În linii mari pornim de la auditul contului, care ne arată ce merge și ce nu, inclusiv din punct de vedere tehnic. Auditul do strategia și lista de acțiuni de implementat.
Apoi trecem la rezolvarea problemelor tehnice care țin de Pixel, de codurile Google Ads sau Analytics, de feed-uri de produse și de alte setări.
Între timp discutăm cu tine despre oferta ta și nișa ta. Care produse merg și care nu și de ce? Ce fac concurenții? Ce planuri de viitor ai? Ce oferte putem face? Și așa mai departe. Odată ce avem această informație trecem la setarea campaniilor și la optimizarea lor.
În tot acest timp te anunțăm ce facem și îți cerem părerea, coordonarea dintre noi și tine este esențială. După ce ne sincronizăm trecem la implementare.
De obicei în câteva săptămâni.
În primul rând prin faptul că nefiind plătiți la procent din buget, nu ne motivezi în niciun fel să-l creștem. Noi nu am avea niciun beneficiu dacă tu ai un buget prea mare.
În al doilea rând noi stabilim împreună la început un target de ROAS, sau de retur al investiției în reclame, pe care încercăm să îl respectăm în activitatea de optimizare. Nu putem garanta respectarea lui din aceleași motive pentru care nu putem garanta un rezultat specific, anume factorii din afara controlului nostru, dar te asigurăm că facem tot ce putem ca să nu depășim targetul tău ROAS.
Comunicarea este unul din factorii care ne diferențiază de alte agenții. La Maximize nu va lua două zile să ți se răspundă la mesaj și o săptămână să îl implementăm. La Maximize răspundem repede mesajelor, uneori în câteva minute, adesea în una sau două ore. Implementarea se face de obicei în o zi lucrătoare sau cel mult două.