Abonează-te la Newsletter
👉 Idei unice și tehnici de scalare
👉 Studii de caz din interiorul agenției
👉 Informații prezentate clar și pe scurt
Te-ai abonat cu succes!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Vrei creșterea vânzărilor în 2025?

Vrei creșterea vânzărilor în 2025?

Salutare,

Ne pregătim să încheiem 2024 și să începem 2025 - deja se anunță că nu va fi ușor. 

Uite un sfat menit să te ajute să ai rezultate mai bune anul viitor, un lucru pe care l-am învățat în cei 12 ani de activitate în PPC: dacă vrei să-ți crești afacerea, nu te concentra pe noutăți!

Noutățile ne fură ochii și, pentru că nu știm cum să le evaluăm, ne fac să le supraestimăm impactul. 

Mai ține minte cineva de “big data”, sau de “programmatic”, cum urmau ele să “revoluționeze” marketingul? Da, și-au găsit locul, dar nu au făcut “revoluție”. 

Nici AI-ul nu e revoluționar, nu încă. Știu cum sună ceea ce zic dar experiența mea cu AI până acum este una “decentă”, poate îmi aduce un 5% în plus în activitate (copy, editare imagini, etc.). 

Adesea nu știu cum să-l opresc sau închid mai repede în aplicațiile pe care le folosesc, pentru că mă încurcă - pot face singur mai repede, mai bine și mai satisfăcător personal o acțiune decât să mă folosesc de AI. 

Deci noutățile nu mișcă o afacere atunci când apar, doar prin excepție. Asta pentru că impactul noutăților în afaceri funcționează mai degrabă doar ca proiecție în imaginația noastră. Acesta nu corespunde realității empirice.

Sunt contraexemple dar nu mă refer la ele - mă refer la acele câteva sute de lucruri noi care vor apărea în 2025 și care nu merită să fie nici măcar încercate, impactul lor net fiind negativ.

Pe ce să te concentrezi?

Pe lucrurile de bază. Acestea nu vor dispărea niciodată. Lucrurile de bază, cum ar fi o selecție bună de produse sau servicii, un excelent raport calitate-preț, o experiență bună a clienților, etc. vor exista atâta timp cât va exista comerț. 

Lucrurile de bază îți vor aduce 80% din succes indiferent de ce apare nou. 

Lucrurile de bază sunt ca o clădire solidă pe care ai construit-o și noutățile ca ușile cu senzor. Da, ușile cu senzor îți fac viața cu mai ușoară cu 1%, dar dacă vine furtuna te bucuri că te poți adăposti într-o clădire construită din cărămizi solide, nu că ai uși care se deschid fără să apeși pe clanță.

Din peste 150 de clienți Maximize, pe cei mai de succes nu îi preocupă subiecte cum ar fi “realitate augmentată”, sau imagini de produse cu perspectivă de 360 de grade, sau mai știu eu ce noutăți, ci cum să aducă produse mai bune în stoc, cum să țină prețurile mai jos și cum să se asigure că acel client se întoarce pentru încă o comandă.

Cei mai de succes clienți se ocupă de oportunitățile mari, de amploare, pentru afacerile lor și le lasă pe cele mai mici în grija altora, angajați sau colaboratori.

Mulți dintre ei nici nu știu cum se face o campanie pe Facebook Ads, de exemplu - Facebook Ads nu are un impact mai mare în business decât să aduci o gamă nouă de produse!

În 2025…

…te sfătuiesc să nu te lași distras de noutăți, să nu te întrebi “ce lucru noi mă va ajuta să aduc mai multe vânzări?”, ci să te gândești foarte bine la cum poți întări bazele afacerii tale: oferta (produse + prețuri) și retenția clienților (calitate servicii, comunicare, etc.). Cu alte cuvinte, să te întrebi “ce lucru vechi mă va ajuta să aduc mai multe vânzări?”.

De promovare ne ocupăm noi.

Abonează-te la Newsletter
👉 Idei unice și tehnici de scalare
👉 Studii de caz din interiorul agenției
👉 Informații prezentate clar și pe scurt
Te-ai abonat cu succes!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

O discuție nu te costă nimic

Dacă vrei să discutăm despre ce rezultate îți putem aduce te invităm să ne contactezi.

Nu forțăm nicio vânzare, vom discuta proiectul tău și dacă te putem ajuta.
Contactează-ne