Special Drinks este un magazin online care comercializează băuturi alcoolice, cafea și accesorii pentru acestea. Magazinul are în portofoliu atât băuturi populare cât și premium, un serviciu client de calitate și o bază de clienți în creștere.
Am discutat de creșterea conversiilor pe Google Ads și pe Facebook Ads.
Pe Facebook am implementat o strategie axată pe branduri, cu campanii dedicate. De asemenea am implementat campanii de Retenție clienți, care vizează obținerea de vânzări noi de la clienții existenți.
Anunțurile sunt axate pe descrierea băuturii și comunicarea eventualelor oferte. Dar avem și anunțuri dinamice din feed care se afișează audiențelor de remarketing.
În a doua lună de optimizări pe baza acestei strategii, față de prima lună, avem aceste cifre:
Rezultate Facebook Ads
+104,951% creștere valoare conversii
+97,92% creștere număr conversii
În momentul preluării contului de către noi, campaniile nu aduceau volumul de conversii pe care le-ar putea avea magazinul, ceea ce înseamnă că am avut o bună oportunitate de optimizare.
Strategia pe care am aplicat-o a fost următoarea, în linii mari:
În primele șase luni de colaborare am avut următoarele realizări:
Rezultate Google Ads
+363.57% creștere valoare vânzări
+647.11% creștere număr conversii
- 25% scădere a costului per conversie
„După 3 agenții schimbate, fiecare cu multe promisiuni neîndeplinite și mulți bani cheltuiți, am reușit să dăm de o agenție profesionistă ce a schimbat cursul lucrurilor.
Google: au reușit să scadă semnificativ costurile și să crească înzecit comenzile.
Facebook: toate agențiile cu care am colaborat anterior ne-au spus că Facebook nu vinde, doar consolidează brandul, Maximize a reușit să demonstreze contrariul.
Recomandăm cu încredere, mai puțin concurenților noștri.”