100 de idei, optimizări și bune practici pe Facebook Ads


Dacă vinzi produse prin Facebook Ads, la Maximize ți-am pregătit un eBook gratuit cu o sută de idei, optimizări și bune practici, pentru ca tu să vinzi mai mult online.

Este bazat pe experiența noastră ca agenție cu administrarea de campanii profitabile pentru zeci de magazine online. Prezentăm tehnici dovedite de scalare a campaniilor Facebook Ads, de principii de optimizare a contului, de setări optime la fiecare nivel din cont, de optimizarea pixelului și a catalogului de produse și de cum să măsori corect rezultatele. 

În peste 80 de pagini, suntem siguri că vei găsi ceva care să te ajute să ai rezultate mai bune pe Facebook Ads, indiferent dacă ești începător, intermediar sau avansat, antreprenor sau specialist.

Te invităm să îl descarci acum, gratuit, prin click pe butonul de mai jos:

Sfaturi generale și principii de optimizare

👉 Principiul Optimizării
👉 Modelul Soarelui Răsare
👉 Analiza contului prin metoda tortului
👉 Cadranul Maximize
👉 Înțelege scalarea unui cont prin modelul mental al feliei de pizza ...
👉 ... și încă alte 20 de idei și sfaturi generale ca să-ți optimizezi contul

Bugetul

👉 Folosește ROAS-ul ca o frână pozitivă în scalarea contului
👉 Importanța intervalelor pe care optimizăm bugetul
👉 Fluctuații pe diferite perioade pe care facem optimizările
👉 Optimizarea bugetului în funcție de elementele din campanie 
👉 Dimensionarea corectă a bugetului ...
👉 ... și încă alte 9 idei și sfaturi despre optimizarea bugetului

Campaniile

👉 Sub-optimizarea unui cont este ca o monedă cu două fețe
👉 Testează campanii ABO vs CBO vs Advantage +
👉 Campanii cu obiective mai joase în pâlnia de vânzare
👉 Campanie cu Top Performance Products
👉 Campanie cu Top Performance Brands ...
👉 ... și alte 5 idei și sfaturi despre campanii 

Audiențe și targetare

👉 TOFU – Etapa de descoperire și generare interes
👉 MOFU – Etapa de cercetare și apropiere de conversie
👉 BOFU – Etapa de decizie și acțiune
👉 Testează audiente hiper targetate vs broad
👉 Targetarea după interese ...
👉 ... și alte 14 idei și sfaturi despre audiențe și targetare 

Anunțurile

👉 Testează anunț imagine vs. video vs. carusel manual/dinamic
👉 Bune practici în cazul headline-urilor
👉 Bune practici în cazul primary textului
👉 Performanța unui anunț în funcție de audiență
👉 Performanța unui anunț în funcție de context ...
👉... și alte 17 idei și sfaturi despre anunțurile pe Facebook Ads

Feedul de produse

👉 Feed-ul și Pixelul să fie de calitate maximă din punct de vedere al datelor
👉 Folosește seturile de produse
👉 Asigură-te că ID-urile produselor din feed sunt la fel cu cele trimise de Pixel 

Atribuirea

👉 Setarea ferestrei de atribuire
👉 Nu evalua Facebook Ads după raportarea Google Analytics 

Merici și Rapoarte

👉 Metrici obligatorii de măsurare a performanțelor pentru magazine online
👉 Metrici Custom

Pixelul

👉 Setarea evenimentelor obligatorii pe Facebook Ads
👉 Verificarea periodică a evenimentelor
👉 Setează Conversions API

Bonus

👉 Lucrul cel mai important pentru succesul în marketingul online, fără de care nimic din ce vei încerca nu va funcționa.

Alătură-te specialiștilor PPC care aplică sfaturile noastre și abonează-te!

Abonează-te la Newsletter
👉 Idei unice și tehnici de scalare
👉 Studii de caz din interiorul agenției
👉 Informații prezentate clar și pe scurt
Te-ai abonat cu succes!
Oops! Something went wrong while submitting the form.