Abonează-te la Newsletter
👉 Idei unice și tehnici de scalare
👉 Studii de caz din interiorul agenției
👉 Informații prezentate clar și pe scurt
Te-ai abonat cu succes!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Studiu de caz: Vânzare de produse fără Shopping pe Google Ads

Studiu de caz: Vânzare de produse fără Shopping pe Google Ads

Astăzi vreau să prezint un studiu de caz scurt, dar de impact, care arată de ce nu trebuie să te bazezi doar pe shopping dacă vinzi produse online.

Video, video și iar video

Spuneam într-un articol anterior că vânzarea se face prin anunțuri video, ca să subliniez importanța lor în promovare. 

Azi prezint rezultate suplimentare care arată că dacă vrei să vinzi produse online pe Google Ads, trebuie să faci și creative video. 

Cu alte cuvinte, dacă nu faci creative video și rămâi doar cu campaniile pe Shopping, în care promovezi doar feed-ul de produse, pierzi bani.

Un screenshot cât 1,000 de cuvinte

Hai să analizăm împreună acest screenshot, din contul unui client de-ai agenției. În el se văd primele două campanii după numărul de vânzări, pe ultimele 12 luni. Ambele campanii sunt PMax. Prima are exclusiv assets imagine și video, deci nu are produse și nu se afișează pe Shopping, iar a doua are și assets și produse (deci se afișează pe Shopping):

Voi lua metricile pe rând și le voi analiza în acest tabel:

Diferența principală între campanii

Subliniez următorul lucru: legat de Conv. value (valoarea conversiilor), unde cifrele arată o diferență de 139,000 de lei în favoarea video - aceasta nu este contribuția reală a campaniei. Contribuția reală a campaniei este de aproape 684,000 de lei, întreaga valoare a vânzărilor pe care a adus-o!

Cu alte cuvinte, aproape toată valoarea conversiilor adusă de această campanie este suplimentară celei aduse de Shopping. Fără această campanie am fi vândut cu până la 684,000 de lei mai puțin în ultimele 12 luni… 

Doar o mică parte din acele conversii s-ar fi întors în cont via alte campanii, majoritatea ar fi fost pierdute cu totul pentru că:

  1. Pentru clienții care au cumpărat din video, anunțurile din feed nu ar fi fost la fel de persuasive (altfel ar fi cumpărat din ele), și 
  2. Anunțurile din feed, care sunt text + imagine, nu s-ar fi afișat cu același impact ca video-urile pe o platformă de video.

Cum am setat campania video

Nici măcar nu am făcut ceva special, doar am adăugat o mulțime de video-uri în asset groupuri standard, pe măsură ce ele (video-urile) au fost create. 

Avem 25 de asset group-uri, toate identice mai puțin cele 5 video-uri permise în prezent. Deci în total am acumulat, pe parcursul unui an, 25 de asset group-uri * 5 video-uri unice fiecare = 125 de creative video pe care PMax-ul le afișează.

Video-urile sunt despre produse: prezentări caracteristici, unboxing-uri, etc. Campania are target ROAS setat și buget suficient.

Ce ar trebui să facem în lumina acestui studiu de caz

Dacă nu ar fi avut video-uri acest client ar fi pierdut peste o jumătate de milion de Euro în 12 luni!

Dacă nu avem creative video, astăzi, efectiv acum, în acest moment, lăsăm o sumă foarte mare pe masă, pentru a crește afacerea și profitul concurenților.

Abonează-te la Newsletter
👉 Idei unice și tehnici de scalare
👉 Studii de caz din interiorul agenției
👉 Informații prezentate clar și pe scurt
Te-ai abonat cu succes!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

O discuție nu te costă nimic

Dacă vrei să discutăm despre ce rezultate îți putem aduce te invităm să ne contactezi.

Nu forțăm nicio vânzare, vom discuta proiectul tău și dacă te putem ajuta.
Contactează-ne