Maximize Branding

Brandul tău în fața tuturor persoanelor interesate

Fă-ți cunoscut mesajul în fața tuturor persoanelor interesate, și apoi transformă-i în fani. Via Facebook Ads sau Google Ads.

Vei apărea în fața audiențelor relevante


Orice campanie de brand awareness începe cu definirea audienței căreia vrem să ne adresăm. Definirea audienței se face pe baza a unuia sau mai multor buyer persona (profilul clientului pe care îl targetăm).


Te ajutăm cu crearea acestor profile pe mai multe dimensiuni, atât demografice cât și psihografice și comportamentale. Apoi vom seta aceste audiențe pe Facebook Ads și Google Ads pentru a le afișa anunțurile.


Vom crea și implementa un plan de marketing complet pentru brand awareness


Facebook și Google oferă opțiuni multiple pentru obiectivul de brand awareness, pe care le folosim oricând implementăm campanii.


Pe Facebook Ads putem avea campanii cu obiectiv de Brand Awareness sau Reach, putem optimiza livrarea anunțurilor pentru impact sau vizualizări, și de asemenea putem cumpăra afișările prin CPM (Cost Pe Mie de vizualizări) variabil sau fix. De asemenea îți putem aduce rezultate din campaniile pe Instagram. În cadrul planificării campaniei te ajutăm să iei decizia cea mai bună pentru obiectivul tău.


Pe Google Ads avem opțiuni de licitare pentru vizibilitate pe Google Search (outranking share și target impression share) și o multitudine de opțiuni pentru campaniile pe YouTube, cum ar fi licitare după CPM, targetare după afinitate sau momentul în procesul de achiziție, formate variate de anunțuri, etc. Și cu acestea te vom ajuta pentru a crea mixul de opțiuni cel mai de impact pentru obiectivul tău.


De asemenea avem grijă de brandul tău, pentru că vom crea și un plan de excluderi de plasamente care nu sunt potrivite cu mesajul pe care vrem să îl transmitem.


Urmărim metricile cele mai importante pe parcursul derulării campaniei


Spre deosebire de campaniile de conversii (vânzări online sau lead-uri), în campaniile de brand awareness contează metricile de afișare, de interacțiune și costul acestora.


Astfel că în optimizare ne focusăm pe a maximiza numărul de persoane relevante care ne văd anunțurile, a crește numărul de interacțiuni, și a reduce costurile pe mia de vizualizări sau pe interacțiune.


Putem derula și un proces de optimizare a creativelor, prin a renunța la cele neperformante și a le afișa mai proeminent pe cele performante.


Dacă te interesează o discuție despre cum îți putem afișa brandul mai proeminent nu ezita să ne contactezi.

Spor la afișări!