Maximize Lead-uri

Generarea mai multor lead-uri pentru afacerea ta

Obține mai multe lead-uri decât poate procesa echipa ta de vânzări, din campanii Facebook Ads sau Google Ads.

Afacerea ta are nevoie de lead-uri pentru a se dezvolta. Credem că ne pricepem la generarea de lead-uri din Facebook Ads și Google Ads. De ce? Pentru că generăm lead-uri pentru Maximize! 


Te vom ajuta cu maximizarea lead-urilor din fiecare canal de promovare. În continuare vei afla cum.


Maximizăm numărul de lead-uri la costul dorit de tine


Tu decizi cât merită să plătești pentru un lead. 


Odată ce ne comunici acest număr avem două sarcini. Prima, să atingem acest cost pe lead vizat, dacă el nu este deja atins în campanii. A doua, să maximizăm numărul de lead-uri la acest cost comunicat de tine. 


Ambele sunt necesare pentru a avea o promovare de succes, profitabilă, și aceasta este prioritatea noastră în toate acțiunile pe care le facem în conturile tale, cele mai importante fiind detaliate în continuare.


Tot aici este important de menționat că luăm în calcul timpul mediu de conversie în optimizarea campaniilor PPC. Acesta poate fi de o zi sau de șase luni, în funcție de specificul pieței, și de aceea este un criteriu important de decizie în optimizarea campaniilor.


Optimizăm mesajele pe care le afișăm potențialilor clienți


Presupunem că ai o ofertă valoroasă pentru potențialii clienți, una pentru care și-ar da datele de contact sau te-ar contacta direct. Care sunt cei mai importanți factori de succes în generarea de lead-uri pe Google Ads și Facebook Ads?


Mesajul și audiența. Mesajele sunt prioritare, din experiența noastră, pentru că audiența este foarte bine creată de către inteligența artificială a platformelor de promovare online.


Te ajutăm cu testarea continuă a mesajelor, atât pe Facebook cât și pe Google, pentru a găsi acea combinație de imagini, headline-uri și descrieri care cresc rata de clic și rata de conversie din anunțuri. Din fericire, în generarea de lead-uri nu suntem limitați, ca la ecommerce, de caracteristicile tehnice sau fizice ale unui produs.


Copywritingul este esențial în servicii, pentru că îl poți aborda dintr-o multitudine de unghiuri interesante pentru persoanele vizate. În funcție de piața targetată, mesajul poate fi tehnic, profesionist, emoțional, etc. La Maximize am pus dintotdeauna accent pe mesaj și o vom face și pentru tine.


Definim audiența care convertește


În primul rând ne folosim de facilitățile actuale ale platformelor, prin care vom utiliza audiențe de interese sau similare clienților actuali. Audiențele Lookalike pe Facebook Ads sau Custom Intent pe Google sunt printre primele pe care le setăm și optimizăm.


De asemenea, vom folosi audiențe definite de noi, pentru a vedea care combinație de audiență + mesaj convertește cel mai bine. Apoi vom dezvolta promovarea în jurul acestora, pentru a crește numărul de lead-uri generate și a reduce costul per lead.


Te ajutăm și cu îmbunătățirea ofertei sau a landing page-ului


Prin analiza metricilor de trafic și conversie, ne putem da seama dacă o campanie este limitată de trafic sau de ofertă. Adesea este vorba de ofertă pentru că aceasta este mult mai greu de optimizat decât o campanie, având mult mai multe constrângeri. Simptomul principal este un rezultat foarte bun la metricile de trafic sau de interes (rată de clic, cost pe mie, etc.) și un rezultat mai puțin bun la metricile de conversie (rată de conversie, cost pe conversie).


Te vom ajuta cu diagnosticul acesta și cu sugestii de îmbunătățire. Vom optimiza mesaje, audiențe, plasamente, etc. pentru a crește interesul pentru serviciile tale și te putem consilia cu privire la crearea unei oferte mai bune pentru a crește metricile de conversie.


Tot aici te vom ajuta cu sugestii de îmbunătățire a landing page-urilor (paginilor de destinație) pe care ducem traficul, ca acesta să convertească mai bine pentru afacerea ta.


B2B sau B2C, te ajutăm să generezi mai multe din orice tip de lead-uri


Îți punem la dispoziție un know-how dobândit în mulți ani de practică. De exemplu știm că, în general, lead-urile B2B convertesc mai greu, deci e nevoie de campanii de nurturing (informare). De asemenea știm că pentru lead-urile B2C adesea merg mai bine anunțurile axate pe emoție, deci vom folosi texte cu mesaje mai intense decât pentru afaceri.


Toate acestea și multe altele le ai la dispoziție în momentul unei colaborări cu noi.


Apeluri, cereri de ofertă, descărcare de informații - optimizăm pentru oricare obiectiv


Vrei mai multe apeluri sau mai multe completări ale formularului de contact? Descărcarea broșurii sau înscrierea pe o perioadă de test? Participarea la o tombolă sau un mesaj pe Facebook Messenger?


Avem tehnici pentru fiecare, atât pe partea de campanii și anunțuri, cât și pe partea tehnică, de exemplu urmărirea apelurilor via Tag Manager.


Putem crea și optimiza campanii PPC pentru toate aceste obiective și altele, de-a lungul timpului am creat tehnici de optimizare adecvate fiecărui rezultat dorit.


Creăm campaniile și mesajele potrivite pentru fiecare nivel din funnel


Funnel-ul sau „pâlnia de vânzare” poate fi împărțită în multe segmente, sau etape în procesul de achiziție. Pentru simplitate, noi o împărțim în 3, Awareness, Consideration, Action (Informare, Evaluare, Acțiune).


Campaniile pe care le creăm sunt adecvate fiecărui nivel din acest funnel în care se află clienții tăi:

  • Pentru Awareness vom folosi campanii de Reach sau Brand Awareness pe Facebook și pe YouTube (dacă ai și anunțuri video). Am constatat că și campaniile de clicuri pot performa bine pentru a atrage lead-uri în funnel;
  • Pentru Consideration vom folosi campanii de conversii, în principal retargeting, cu un mix de anunțuri care prezintă beneficiile serviciilor sau produselor promovate;
  • Pentru Action vom folosi tot campanii de conversii, și în funcție de specificul afacerii tale, oferte sau mesaje optimizate pentru a obține acțiunea dorită de la acel lead.


În fiecare etapă din funnel vom urmări să atingem targetul de cost agreat, sau dacă va fi cazul, să atingem acest cost pe tot funnel-ul. Depinde de ce decizi că este mai potrivit pentru tine, și dacă nu știi, te putem ajuta cu o discuție.


Ne-ar face plăcere să discutăm despre cum să ai mai multe lead-uri din Google Ads și Facebook Ads. Te invităm să ne contactezi - și să devii lead-ul nostru :)

Spor la conversii!