Maximize Ecommerce

Mai multe conversii pentru magazinul tău online

Obține maximul de conversii din campaniile Facebook Ads sau Google Ads la un cost profitabil pentru tine.

Prioritatea noastră este să aducem cât mai multe conversii, din Facebook Ads și din Google Ads, la un ROAS profitabil pentru tine. În continuare detaliem cum.


PRINCIPII


Campaniile sunt setate pentru a aduce vânzări


Prin administrarea campaniilor PPC încercăm să creăm și să întreținem active digitale care aduc bani clienților noștri.


Știm că PPC-ul este doar un mijloc de a obține venituri pentru o afacere, nu un scop în sine. De aceea, la agenția de marketing Maximize, toate campaniile pe care le facem au scopul de a genera vânzări pentru magazinul tău online. 


Avem o experiență îndelungată în administrarea campaniilor PPC, Google Ads fiind prima specializare a noastră (din 2014, când încă se numea AdWords), iar Facebook Ads este a doua specializare, din 2017.


De-a lungul timpului am observat că foarte puțini specialiști PPC înțeleg faptul că un cont al unui magazin online se administrează diferit față de orice alt tip de cont. Pentru un magazin online contul PPC trebuie să genereze profit. Din acest motiv campaniile trebuie setate într-o structură granulară ca să urmărim cât mai precis care produse sau categorii performează, licitarea trebuie făcută în funcție de costuri și de vânzări, și e nevoie de cunoștințe tehnice aprofundate (feeduri de produse, coduri de tracking, etc.).


La Maximize avem acest know-how pentru că timp de 7 ani ne-am specializat pe magazine online pe care le-am crescut profitabil pentru clienții noștri. Administrarea conturilor PPC pentru profit, deci cu urmărirea clară a veniturilor și a costurilor, e prima specializare a agenției noastre.


Administrăm campaniile pentru a maximiza vânzările


Campaniile PPC pentru Ecommerce trebuie să funcționeze ca un centru de profit. Pui un leu și obții înapoi mai mult de un leu, poate cinci sau poate zece lei. Orice decizie de optimizare am lua, avem în vedere acest obiectiv. Fiecare leu cheltuit trebuie să aducă înapoi câțiva lei în venituri, cu cât mai mulți, cu atât mai bine.


De aceea urmărim două lucruri principale în adminstrarea campaniilor tale:

  1. Să ne încadrăm în targetul de ROAS sau de Cost pe Conversie pe care le stabiești;
  2. Să obținem toate vânzările disponibile la acel target, din toate sursele disponibile via Facebook Ads sau Google Ads.


Toate acțiunile noastre, discuțiile, automatizările, etc., tot ce facem într-un cont și în afara lui au ca scop atingerea acestor obiective.


Căutăm încontinuu oportunități de creștere a vânzărilor


Întotdeauna am încercat tehnici noi, cu scopul de a aduce conversii mai multe - și am avut succes. Inovarea funcționează și experimentele pot fi făcute cu un buget mic.


E datoria noastră să fim la curent cu ultimele noutăți și să le aplicăm în contul tău pentru a crește vânzările. Fie că e vorba de tipuri noi de campanii sau setări disponibile pe Facebook Ads, fie că e vorba de acces la beta-urile pe Google Ads, fie că e vorba de diverse tehnici de promovare, le încercăm pe toate pentru a-ți crește conversiile.


Avem o administrare personalizată pentru fiecare nișă și tip de cont. 


Contul tău este unic, la fel și combinația de tehnici care îl va crește.


De-a lungul anilor am observat că orice rețetă are excepții. Multe excepții. De fapt, atât de multe încât ne-am convins că nu există rețete, doar experimente care merită făcute.


Cele mai bune practici în nișa X nu se aplică nișei Y. Și chiar în aceeași nișă, magazinul X are rezultate mai bune din un anumit tip de campanii, vs. magazinul Y care are succes cu altele.


Dacă vedem că o tehnică funcționează, nu o considerăm lege, ci un experiment care merită testat în alte conturi. Alături de alte experimente. Din care alegem ceea ce se pretează cel mai bine contului tău. 


Reîmprospătăm anunțurile cu orice frecvență este necesară


Un alt aspect foarte important este reîmprospătarea anunțurilor. Pe Facebook și Instagram contează mult noutatea, deci și anunțurile pe care le folosim trebuie să fie noi pentru audiență.


Noi facem anunțuri cu orice frecvență este necesară pentru a aduce conversii. 


Activitatea pe Facebook Ads în linii mari


Setările și optimizările principale pe care le facem pentru a-ți crește vânzările pe Facebook Ads (vezi și studiile de caz) sunt următoarele:

  • Setare campanii de Achiziție (persoane care nu au fost pe site), Remarketing (persoane care au fost dar nu au cumpărat) și Retenție (persoane care au cumpărat și de la care mai dorim o vânzare);
  • Setări tehnice: Pixel, Catalog (prin colaborare cu programatorul);
  • Creare anunțuri cu mesaje axate pe vânzare;
  • Optimizare anunțuri în funcție de performanță;
  • Optimizare bugete în funcție de performanță;
  • Setare și optimizare audiențe după specificul magazinului (specifice, generale, etc.);
  • Rezolvarea tuturor problemelor tehnice care apar.

Activitatea pe Google Ads în linii mari


Setările și optimizările principale pe care le facem pentru a-ți crește vânzările pe Google Ads sunt următoarele:

  • Setare Merchant Center și feed (listă) produse;
  • Setare campanii Shopping, Dynamic Search Ads sau Search, după categoriile de produse sau branduri;
  • Setare cuvinte cheie targetate și anunțuri cu texte axate pe conversii;
  • Optimizarea strategiilor de bidding după performanță;
  • Testarea anunțurilor pentru creșterea conversiilor și adăugarea de cuvinte cheie negative;
  • Rezolvarea tuturor problemelor tehnice care pot apărea.


Raportarea este detaliată și comunicarea frecventă


Avem rapoarte standard pe care le putem personaliza oricum dorești.


Comunicăm cu orice frecvență dorești.


Interesat de o discuție?


Avem experiența necesară pentru a-ți aduce maximul de vânzări în magazinul tău online. 


Ne plătești pentru rezultate.


Dacă ești interesat de o discuție, te invităm să ne contactezi.

Mulțumim și spor la conversii!