Te invităm să ne cunoști pe cei care acum facem parte din agenția Maximize. Suntem o echipă de oameni motivați să ne dezvoltăm profesional și să aducem rezultatele dorite de clienți.
Mihai are 17 ani experiență în marketing, începând în 2004, când a făcut prima sa campanie de marketing direct (scrisori de vânzări) pentru afacerea familiei. De 7 ani promovează afaceri online prin PPC, domeniu în care a acumulat peste 11,000 de ore de experiență.
Rebeca a studiat Relații Internaționale și are o experiență de peste 10 ani în Administrație și Suport Management. La Maximize are în grijă partea operațională, facilitând în același timp colaborarea între departamentele agenției.
Alex are peste 8 ani în publicitate, axându-se pe mai multe direcții, de la strategie de brand la vânzări. La Maximize contribuie la creșterea agenției prin generarea de contracte noi, promovând serviciile de marketing online ale agenției.
Kinga a studiat informatică economică și marketing. La Maximize este Head of PPC, echipă care aduce conversii de peste 2,500,000 de lei pe lună clienților agenției. De asemena consiliază clienții cu privire la tot ce ține de Facebook Ads, de la implementarea tehnică a Pixelului până la strategia de promovare potrivită nișei lor.
Anca este copywriterul echipei contribuind la creșterea conversiilor prin anunțuri care vând. Cu background în economie și experiență în comunicare și raportare, Anca se folosește de creativitate și de analiză pentru a crea și optimiza anunțuri pentru orice audiență.
Cu o experiență de aproape 3 ani pe Facebook Ads, Mihai s-a specializat în crearea de reclame pe Facebook. Studiile în Arte Plastice, pasiunea pentru copywriting și cunoștințele de Facebook Ads reprezintă rețeta lui de succes în conceperea de campanii performante și atingerea targetelor asumate pentru orice tip de magazin online.
Oana a studiat Comunicare și Relații Publice, descoperind din facultate pasiunea pentru marketing și dorința de a promova produse și servicii. Creează cu drag campanii prin Facebook Ads de aproape 3 ani, timp în care a implementat cu succes multiple strategii pentru a atinge cele mai bune rezultate.
Înca din timpul facultății, Dragoș a descoperit pasiunea sa pentru Google Ads și toate posibilitățile sale creative și analitice. Totul din Google Ads este conceput să fie învățat și practicat, iar după 2 ani de experiență pe Google Ads, cunoștiințele lui Dragoș de advertising continuă să crească, scopul final fiind de a folosi cea mai potrivită strategie pentru a aduce clienților cele mai benefice rezultate.
Mihaela a studiat Marketing, iar încă din timpul facultății a început să îl aprofundeze prin intermediul internshipuri-lor. În prezent are o experientă de 3 ani în Marketing, Google Ads fiind platforma cea mai bine cunoscută de ea. Își dorește să dezvolte strategii cât mai potrivite pentru fiecare client și să fie la curent mereu cu noutățile.